2014. június 7., szombat

00.rész - Prológus

Az emberek munkájukból mennek haza és gyorsan elsuhannak előttem, hogy elérhessék a metrójukat.
- Kérek egy kis pénzt.. - Nyújtom a kezemet az aluljárónál. Büdös, koszos és egyéb jelzők illetnek meg most engem. Napok óta nem ettem. Inni a városi kútból iszom. Egyetlen menedékem az a sikátorban lévő lepedőkből és ruhákból eszkábált "sátram". Igaz nem olyan otthon mint amilyen egy igazi ház vagy egy igazi sátor de most ez is megteszi nekem és a kislányomnak. Voltunk már hajléktalan szállóban de onnan szó szerint kibasztak mint macskát szarni miszerint egy gyereknek nincsen helye ott. De hogy minden tudjatok az elejéről azt most elmondom nektek, hogy hogyan vagyok "anya".


Ez egy kis bevezető volt egy kis ízelítő :) Remélem mindenkinek érdekes és figyelem felkeltő volt ez az ici-pici részlet. Ha tetszett iratkozzatok fel és pipáljatok vagy komizzatok :)
Hálás lennék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése